Підгородненська гімназія №4
Навчальний процесМодель випускника 5 класу
1. Організація навчальної роботи Володіє елементами індивідуального планування: а) уміє скласти план навчальної роботи із урахуванням специфіки предметів; б) визначає завдання навчальної роботи; в) планує основні етапи її виконання, використовує раціональні способи її виконання; г) володіє різними способами контролю; д) оцінює якість роботи відповідно до вимог. 2. Робота з книгою При роботі з текстом: а) використовує техніку швидкого читання; б) виразно читає художні твори; в) розрізняє читання орфоепічне та орфографічне, логічне та пунктуаційне. При роботі з підручником: а) уміє працювати з поняттями, використовуючи словники та прийоми порівняння на однотипному матеріалі різних підручників; б) володіє окремими прийомами систематизації навчального матеріалу, використовуючи різні підручники; в) при засвоєні змісту складає простий і плани, схеми, таблиці, діаграми, опорні конспекти. При сприйнятті тексту на слух уміє: а) виділити головну думку та відтворити її; б) визначити взаємозв’язок і логічну послідовність думок; в) назвати мовне оформлення та відтворити особливості стилю висловлення; г) аналізувати та рецензувати відповіді учнів згідно з планом; д) слухати та виправляти власне мовлення; є) самостійно дати фрагмент уроку із використанням аудіо та відеотехніки. 3. Культура усного та писемного мовлення У техніці усної мови: а) уміє відповідати на різноманітні запитання; б) володіє технікою постановки різних за характером питань до слова, речення, тексту, до відповіді та розповіді; в) веде діалог на основі матеріалу нескладних тем із використанням наочності; г) переказує за планом стисло, детально, вибірково зміст тексту, художнього твору, фільму; д) уміє створювати зв’язні висловлювання, різні за типом мовлення: опис, роздум, розповідь. У техніці писемного мовлення: а) оволодів новим видом письмових робіт – відгуком на прочитану книгу. Модель випускника 10 класу 1. Організація навчальної роботи: а) самостійно складає індивідуальний план навчання та пропонує його; б) складає розклад, програму навчання та визначає форми контролю разом із викладачами гімназії, ВНЗ, технікумів; в) є учасником наукового товариства, бере участь у шкільних, районних, республіканських науково – практичних конференціях; г) самостійно конструює тематичний блок уроків і може провести серію уроків у початкових класів4 д) може організувати та провести наукову роботу з учнями молодших класів. 2. Робота з книгою та іншими джерелами інформації У процесі читання: а) володіє технікою швидко читання; б) вільно користується усіма видами навчального читання; в) використовує техніку вилучення інформації при динамічному та уповільненому читанні; г) володіє прийомами перечитування тексту. Під час роботи з текстом: а) самостійно вивчає першоджерела, навальні теми; б) користується різноманітними параметрами мислення: аналізом, синтезом, класифікацією, абстракцією, систематизацією і використовує їх у матеріалах міжпредметного характеру. При прослуховуванні текстів уміє: а) визначити структуру тексту; б) з’ясувати спосіб організації смислових одиниць; в) встановити відповідність тексту змісту теми, що вивчається,з подальшим аналізом; г) критично сприймати свою та чужу мову й визначити способи її вдосконалення. Бібліотечно – бібліографічні уміння та навички: а) користується міжбібліотечним абонентом; б) самостійно добирає літературу відповідно до свого індивідуального плану. 3. Культура усного та писемного мовлення У техніці усного мовлення уміє: а) розвивати думку за логікою поставленого питання; б) скласти доповідь чи повідомлення із використанням різних джерел знань та форм доказів. У техніці писемного мовлення уміє користуватися всіма видами письмових робіт та засвоїв нову: написання наукової праці. Модель випускника 11 класу 1. Організація навчальної роботи: а) уміє самокритично оцінити результати своєї роботи за індивідуальним планом навчання і надати їх педагогам школи; б) може організувати науково – практичну конференцію, панораму наукових ідей з учнями молодших класів. 2. Робота з книгами та іншими джерелами інформації У процесі читання: а) володіє системою сформованих навичок читання; б) самостійно визначає мету читання, обирає вид читання та його темп, форми вилучення та систематизації інформації залежно від поставленої мети, характеру навчальної ситуації. Під час роботи з текстом: а) володіє уміннями та навичками самостійної роботи з текстами шкільної програми; б) визначає основний зміст при виконанні індивідуального плану навчання; в) аналізує матеріал; г) виявляє аналогії; д) фіксує головне у записах. При прослуховуванні текстів: а) володіє навичками аналітичного підходу до текстів, що сприймаються на слух; б) використовує різні форми запису в процесі прослуховування. Бібліотечно – бібліографічні уміння та навички застосовує в систематичній роботі з різноманітною літературою у бібліотеці під час виконання індивідуального плану навчання, при цьому: а) швидко добирає необхідну літературу; б) використовує раціональні способи ознайомлення з нею; в) систематизує інформацію; г) вільно працює з різними каталогами, включаючи електронний. 3. Культурно усного та писемного мовлення У техніці усного мовлення: а) уміє аргументувати свої висловлювання; б) вільно володіє основними типами відповідей; в) може рецензувати навчальний матеріал, відповідь учня, надаючи аналізу цілісної завершеної форми. У техніці писемного мовлення володіє науковим викладом текстового матеріалу з будь – якої проблеми. |
Пошук
Календар
Корисні посилання
Підгородненська міська рада Освіта.ua Єдиний освітній центр Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Український центр оцінювання якості освіти Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти КЗВО "ДАНО" ДОР ДОІППО Головне управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||