Підгородненський ліцей №4

Меню сайта

Каталог статей

Главная » Статьи » Методична робота

Рекомендації щодо роботи на І етапі обласного науково-методичного проєкту

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА І ЕТАПІ ОБЛАСНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ПРОЄКТУ

 

«ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ розвитку самоефективності особистості

в освітньому просторі нової української школи»

                                                                

                           

І етап – концептуально-діагностичний (2020-2021 навчальний рік)

 

ШКІЛЬНИМ МЕТОДИЧНИМ ОБЄДНАННЯМ РЕКОМЕНДУВАТИ:

  1. На засіданнях ШМО розглянути теоретичні положення розвитку самоефективної особистості:
  • поняття самоефективної особистості;
  • фактори формування самоефективної особистості;
  • вибір підходів до розвитку самоефективної особистості засобами навчального предмету;
  • теорію  психологічного супроводу розвитку особистості;
  • теоретичні основи компетентнісного підходу, іноваційних технологій;
  • методики впровадження інформаційних технологій навчання.
  1. Глибоко вивчити зміст нових навчальних програм з метою побудови освітнього процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного підходу до навчання учнів, формування умов для формування самоефективної особистості при вивченні навчальної дисципліни.
  2. Ґрунтовно проаналізувати роботу вчителів-предметників за роки роботи над попереднім науково-методичним проєктом області.
  3. Провести діагностику рівня теоретичних і психологічних знань з питань основних положень нової проблеми.
  4. Провести всебічний аналіз результатів освітнього процесу з предмета, забезпечення вчителями досягнення всіма учнями рівня державного стандарту освіти, створення умов для навчання на профільному рівні учням з високими навчальними можливостями.
  5. Спрямувати роботу ШМО на підвищення якості навченості учнів на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА і ЗНО, через технологізацію навчального процесу і впровадження компетентнісного підходу до навчання.
  6. Провести експертизу нових  додаткових навчальних курсів і програм, освітніх технологій і методик, які використовують вчителі.
  7. Підготувати рекомендації на допомогу учням і батькам для найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, організації домашньої самостійної роботи, оргнанізації дистанційного навчання (за потребою), дотримання режиму праці та відпочинку.
  8. Підготувати і проаналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію креативного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.
  9. Організувати участь вчителів школи в професійних конкурсах: „Учитель року”, „Молодий вчитель – кращий за професією”, „Урок року” тощо.

 

УЧИТЕЛЯМ-ПРЕДМЕТНИКАМ РЕКОМЕНДУВАТИ:

  1. Опрацювати нові навчальні програми, рекомендації МОН України щодо викладання предмета у 2020/2021 навчальному році, КЗ «ДАНО» ДОР» з відповідних питань.
  2. Ознайомитись з теоретичною базою реалізації завдань розвитку самоефективної особистості, компетентнісного підходу до навчання учнів, інформаційними технологіями навчання, сприйняти необхідність їх впровадження.
  3. Скласти творчу програму науково-методичної роботи на 2020/2021 навчальний рік. Підготувати методичні матеріали для публікації у збірки ШМО.
  4. Активно стимулювати учнів до самостійної діяльності, яка забезпечує учневі самоосвіту, саморозвиток, самовираження в ході оволодіння знаннями.
  5. Скласти індивідуальні плани подолання недоліків, виявлених результатами вхідних діагностичних контрольних робіт, продовжити моніторингові відстеження якості навченості учнів з наступним аналізом результатів та їх використанням для корекції навчального процесу.
  6. Забезпечити контроль і оцінку не тільки результату, а головним чином процесу учіння.
  7. Виявляти та оцінювати способи навчальної діяльності, якими користуються учні самостійно, стійко, продуктивно.
  8. Належну увагу приділяти виконанню завдань розвиваючого, творчого, дослідницького характеру.
  9. Реалізовувати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, передбачені державними стандартами освіти, об’єктивно оцінювати навчальні досягнення учнів, виходячи з принципу академічної доброчесності.
  10.  Проаналізувати власну готовність для вирішення завдань обласного проєкту та шкільної науково-методичної проблеми.

 

 

Категория: Методична робота | Добавил: pidgorodnenskaschool4 (04.09.2020)
Просмотров: 163 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2023
uCoz facebook